Tuesday, May 27, 2014

Bagaimana GLA Shaklee Dapat 'MEMBANTU' Anda HAMIL?

Di sini, CML nak share dengan anda BAGAIMANA VITAMIN GLA SHAKLEE dapat membantu anda untuk hamil.


Sebagai wanita, pasti anda perasan yang setiap bulan cecair serviks yang berbeza dari segi warna dan juga kepekatan akan dikeluarkan. Salah satu cara untuk mengenali waktu subur anda adalah dengan memerhatikan cecair serviks berkenaan. 

GLA Complex membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Ada wanita yang mengeluarkan cecair tersebut tetapi ianya tak cukup subur.. Ada wanita pula langsung tidak mengeluarkan cecair tersebut dan itu tanda anda tidak subur. Cecair serviks yang subur & berkualiti ini dikenali sebagai “Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)” dan ianya sangat subur, nipis, berair, cerah & likat. Tekstur lendir serviks pada waktu subur inilah yang membantu sperma berenang terus ke uterus seterusnya ke telur (ovum) melalui tiub falopio. Cecair subur ini juga membantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari. Jadi, harapan untuk hamil makin cerah. 

Ada juga pasangan suami isteri yang masih belum dapat menimang cahaya mata kerana mengalami masalah hormon yang tidak seimbang. Hormon yang tidak seimbang mengganggu proses kitaran haid. Ringkasnya, jika period pun tak tetap, agak sukar juga lah untuk kira hari subur. Di sinilah GLA Complex membantu dalam kesuburan dengan menyeimbangkan hormon yang tidak stabil dalam badan.

Alhamdulillah..ramai yang mengalami kesan yang positif seperti senggugut berkurangan dan ada yang hilang..paling best bila ramai yang dah pun berjaya hamil setelah mengamalkan pengambilan GLA complex secara konsisten. 

Jom dapatkan 1! 
Sms/whatsapp CML untuk Tempahan & Info lanjut

CikMas 
0122218698 | sms/whatsapp
Email: cikmasland@gmail.com
Jd Rakan FB: CikMas Land

0 comments:

Post a Comment

TQVM pada uols yang sudi tinggalkan komen/jejak di Blog CM ni. Salam Ukhwah...
“Life is a story, make yours a BEST SELLER”
L❥vs, CM (◕‿◕✿)