Thursday, December 26, 2013

Minyak Ikan dapat mengurangkan kesan makanan ringan

Salam & morning lovelies ☀️

Topik pagi ni: 
"Minyak Ikan dapat mengurangkan kesan makanan ringan???"
Alamak! Makanan ringan sangat sinonim dengan kita kan...kan..kan... Asal shopping barang dapur, pasti makanan ringan akan dibeli... Tambahan bila bawa anak-anak sekali, tak dibeli menangis pula anak dalam troli... So, belikan je la. Walau pun kita sudah tahu bahaya & kesan negatif dari makanan ringan ini. Itu cerita bagi mereka yang terpaksa beli. Tapi ada juga yang memang suka & sangat gemarkan makanan ringan ni.

"Jika sukar mengatasi godaan makanan itu, ada baiknya anda mula melakukan RUTIN dengan mengambil MINYAK IKAN sebagai MAKANAN TAMBAHAN"
Petikan dari Artikel.

Jom baca artikel dari KOSMO ni.



Nota Kaki: Banyak kelebihan Minyak Ikan atau dikenali dengan Omega 3. Ianya tidak dapat dihasilkan oleh badan, tapi kita amat memerlukannya. Solusi, kita perlu mengambil sumber minyak ikan dari ikan tuna, salmon, sardin atau trout yang boleh memberi/membekalkan minyak ikan pada tubuh badan kita. Namun, sangat sedikit orang yang makan ikan dengan cukup. CML cadangkan anda dapatkan suplemen Shaklee Omega Guard yang kaya dengan Minyak ikan tulen ini.



#omegaguardpromodecember

Ingin mendapatkan Omega Guard Shaklee ni? Atau mahukan info lanjut? Hubungi saya Pengedar Sah Shaklee anda.

CikMas
0122218698 | sms/whatsapp
"Free consultation after sale special for my customers"

0 comments:

Post a Comment

TQVM pada uols yang sudi tinggalkan komen/jejak di Blog CM ni. Salam Ukhwah...
“Life is a story, make yours a BEST SELLER”
L❥vs, CM (◕‿◕✿)