Sunday, November 17, 2013

Set Lengkap Kesuburan Shaklee


Assalamualaikum & selamat malam...
Entri kali ni, CML nak share tentang SET KESUBURAN LENGKAP dari Shaklee untuk pasangan suami isteri yang sedang berikhtiar dan mencari suplemen yang sesuai. Sesungguhnya kita hanya merancang, namun Allah jua sebaik-baik perancang. Insya Allah,mungkin berkat usaha, doa dan tawakal, anda dan pasangan mungkin dapat berita gembira selepas ini. Jom tengok set yang sesuai untuk anda dan pasangan.
Set Kesuburan untuk ISTERI:
  1. B-Complex
  2. Vita-C Sustained Release
  3. Vita-Lea
  4. ESP (Energizing Soy Protein)
  5. GLA Complex
  6. Alfafa
Set Kesuburan untuk SUAMI:
  1. Vitamin E
  2. Zinc Complex
Apakah MANFAAT suplemen ini untuk anda dan pasangan? Jom lihat secara ringkas kebaikannya
B-Complex:
Vitamin Asas yang diperlukan oleh tubuh untuk kesihatan yang baik dan menyokong SISTEM PEMBIAKAN. Ianya penting kerana suplemen ini mengandungi ASID FOLIK yang diperlukan diawal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami Spina Bifida
Vitamin C:
Berfungsi untuk pembinaan dan pemulihan sel.
Vita-Lea:
Membekalkan kesemua Nutrien yang diperlukan oleh Tubuh. Ianya akan memenuhi ruang-ruang kosong dalam tubuh kita di mana tubuh anda mungkin kekurangan vitamin/mineral akibat dari diet harian kita. Bila tubuh sudah mencukupi Nutrien, pasti ianya berfunsi dengan baik dan cekap.
ESP (Energizing Soy Protein):
Ianya berfungsi untuk optimumkan penyerapan vitamin-vitamin lain
GLA Complex:
Berfungsi membetulkan hormon dan membantu tubuh menghasilkan 'cecair kesuburan'. Antara kebaikannya ialah memberi 'ruang' kepada sperma untuk terus hidup di dalam tiun falipio sehingga 5 hari. Ianya juga berfungsi dalam menyelesaikan masalah senggugut.
Alfafa:
Ianya seperti 'Kacip Fatimah' dan membantu memulihkan organ-organ kewanitaan. Ianya sesuai bagi wanita yang berasa sakit ketika bersama suami dan sangat berkesan dalam menyelesaikan masalah keputihan kaum wanita.
Vitamin E:
Meningkatkan kelakian dan menyuburkan organ produksi lelaki dan perempuan.
Zinc Complex:
Membantu proses pembentukan hormon Testosterone yang memberikan tenaga kepada sperma agar lebih AKTIF menuju Ovum. Ianya meningkatkan kuantiti Sperma.
******************
Nota Kaki: Semoga pencerahan yang CML kongsikan dapat membantu anda yang sedang berusaha untuk mendapatkan zuriat. Sebarang pertanyaan, tempahan atau apa sahaja berkenaan produk, sila hubungi:
Pn Masdiana (SID 1066326)
0122218698 (sms/whatsapp)
"Sharing is Caring"

0 comments:

Post a Comment

TQVM pada uols yang sudi tinggalkan komen/jejak di Blog CM ni. Salam Ukhwah...
“Life is a story, make yours a BEST SELLER”
L❥vs, CM (◕‿◕✿)