Saturday, November 30, 2013

SHAKLEE: Q & A yang SUPERB GLAMER

Assalamualaikum & Selamat berhujung minggu...

Entri kali ni CML nak share soalan-soalan yang amat POPULAR ditanya pada CML. Oleh kerana soalan-soalan ni memang sentiasa berulang, CML nak share dengan anda semua disini. Mungkin juga pernah timbul dalam kepala anda, tetapi belum sempat bertanya kepada mana-mana pengedar lagi. Meh CML tolong jawabkan ye.

Jom baca soalan-soalan yang SUPERB GLAMER itu.. ^-^


Q Nak JADI AHLI

Q: Kalau saya nak join je, tapi taknak beli barang, tak pe ke?

CML: Boleh... Shaklee buka peluang untuk SEMUA, tak kira siapa pun dgn p'daftaran Ahli SERENDAH RM65 shj (s'kali seumur hidup). Dah jd ahli, automatik U jadi PENGEDAR SAH & dah boleh BERBISNES dari rumah secara online atau pun offline.

Q: Saya tengok dah ramai sangat jadi PENGEDAR Shaklee. Boleh BERJAYA ke kalau saya join?

CML: Insya Allah... Berkat usaha, tunjuk ajar dari UPLINE & kemahuan tinggi dari anda, TAK MUSTAHIL pun anda lebih BERJAYA dari saya. Cuba magnetkan diri dengan perkataan "DUIT". Doa, Usaha, Ikhtiar & Tawakal. Selebihnya, kita serahkan kepada perancangan ALLAH buat kita.

Q: Saya ni agak PEMALU orangnya. Tak suka jumpa orang ni. Boleh ke?

CML: Kenapa pula tak boleh? Tak semua yg telah Berjaya mulanya PERFECT. Masa & pengalaman dlm bisnes ni nanti automatik buat anda jadi BERANI. Yang penting, tanamkan ION POSITIF dlm diri. X suka jumpa org pon tak jadi masalah. Sbb bisnes shaklee ni bermula dr RUMAH. On facebook, dh blh sharing produk. Jualan melalui facebook, blog, website dah POPULAR sekarang. Tak mcm dulu, jualan langsung, nak jumpa2 org. No,no,no... Saya pun tak suka..

Q tentang PRODUK

Q: Kenapa suplemen Shaklee ni MAHAL sangat? Memang BERKESAN ke?

CML: Bagi Suplemen yg menjalani ujian Klinikal berulang kali untuk menguji keberkesanan & keselamatan pengguna, pada saya ianya sangat BERBALOI. Mari saya bagi cth: 
Vit C Sustained Release RM74 | 180biji | Ambil 1biji sehari.
So, 180biji tahan lebih kurang 6 BULAN
& harga sebiji CUMA 41sen shj. Mahal ke?
Ttg Isu berkesan ke x, saya percaya anda banyak terbaca TESTIMONI dari pengguna Shaklee. Kalau tak berkesan, takkan Shaklee makin KUKUH setelah lebih 50 tahun dalam pasaran kan...

Q: Ada kesan sampingan tak? 

CML: TIDAK. Pls note ye. Shaklee ni suplemen/vitamin. Dah tentu anda tahu suplemen ni merupakan makanan tambahan/kesihatan untuk badan. Yang best tentang suplemen Shaklee, ianya mudah diserap oleh badan. Ianya berbeza dengan ubat sintetik atau yang mengandungi dadah (farmasi/hospital) yang memang bertujuan utk merawat sesuatu penyakit. 

Q: Saya pernah baca, ada yang kena HEALING CRISIS. Betul ke?

CML: Ye, betul. Its depends. Some person ada yang mengalami healing crisis ni & ada juga yang tidak. Apa pun, KRISIS PENYEMBUHAN ni menunjukkan petanda yang baik kerana badan anda bertindak balas. Nasihat saya, keep on consistent ambil suplemen. InsyaAllah, biasanya customer akan dapat good result at the end.

Q: Saya ada sakit **** dan sedang makan ubat hospital. Boleh ke ambil suplemen ni?

CML: Ye, boleh. Tapi pastikan anda menjarakkan waktu pengambilan ubat hospital & suplemen dalam 2 jam. Ini bagi mengenal pasti jika anda mengalami masalah kemudian. Senang untuk anda kesan ianya disebabkan oleh suplemen/vitamin atau ubat sintetik yang anda ambil. 

Nota kaki: Itu antara soalan yang memang customer akan tanya. Jika anda ada permasalahan lain yang ingin ditanya, blh contact CML ye. 

***********************
CikMas Land 
Shaklee Distributor | SID 1066326 
0122218698 | sms/whatsapp
Free Consultation | CMLShaklee
"I am NOT a product of my circumstances, I AM a product of my decisions" Stephen Covey







0 comments:

Post a Comment

TQVM pada uols yang sudi tinggalkan komen/jejak di Blog CM ni. Salam Ukhwah...
“Life is a story, make yours a BEST SELLER”
L❥vs, CM (◕‿◕✿)