Friday, October 18, 2013

CoQHealth @ CoQ10 TERBAIK untuk JANTUNG KITA

Shaklee CoQ10 TERBAIK untuk JANTUNG KITA





🍀Sakit jantung adalah pembunuh no 1 pada zaman ini. Ini disebabkan oleh faktor pemakanan, tekanan, keletihan yang melampau, kolestrol dan banyak lagi.


Apakah sebenarnya produk CoQ10?

💐Shaklee CoQHeart ® adalah koenzim Q10 (CoQ10) tambahan yang menampilkan CoQ10, Vitamin E dan Ekstrak Green Tea dan semuanya sumber semulajadi dalam bentuk gel lembut.

💐CoQ10 membantu menghasilkan tenaga
di dalam setiap sel badan, terutamanya
di dalam sel-sel otot jantung. Sebagai antioksidan,

💐CoQ10 juga membantu melindungi arteri terhadap pengoksidaan lipoprotein densiti rendah (LDL).

Ini  adalah penting kerana ia membantu menggalakkan fungsi sihat untuk saluran darah, termasuk sistem pengangkutan darah ke jantung.

💐Kesan ini dilengkapi dengan antioksidan [ vitamin E], fitonutrien yang mempunyai aktiviti antioksida. Saluran darah yang lebih sihat, lebih luas terbuka sangat penting bagi menggalakkan aliran darah yang lancar.

💐Vitamin ini juga dikatakan membantu meningkatkan penghasilan enzim CoQ10 yang sedia ada dalam tubuh.

💐Selain itu ia membantu peningkatan tenaga dan stamina.Dalam tubuh kita sendiri mempunyai enzim yang dinamakan CoQ10 dan enzim ini makin menurun apabila usia semakin meningkat.

💐Perasankah kita anak-anak kecil mempunyai degupan jantung yang lebih laju dari orang dewasa?

Apabila usia makin meningkat, hakikatnya degupan jantung kita akan mula menurun. Ia disebabkan oleh beberapa faktor antaranya ialah pemakanan dan berkait rapat dengan kolestrol yang ada dalam saluran jantung.

ὁeSiapakah yang sesuai mengambil vitamin Shaklee CoQ10 ini?

Hakikatnya supplement adalah sesuai diambil oleh semua golongan terutama mereka yang ingin mengekalkan tahap kesihatan yang optimum.Mereka yang berusia 18 tahun ke atas dan mereka yang mahukan lebih stamina dan tenaga sangat bagus mengamalkan supplement ini.


************************

INFO UNTUK ANDA!

Berminat utk dapatkannya dengan harga Ahli? Ingin dapatkan konsultasi percuma? Sila hubungi Pn Masdiana (SID 1066326) Pengedar Sah Shaklee anda. Anda juga boleh menggunakan ID saya untuk membeli secara direct di CawanganShaklee berhampiran anda untuk mendapatkan harga istimewa. (Klik disini)

Sms/whatsapp: 0122218698

Email: supplementland@gmail.com


 

"Sharing is caring" 

0 comments:

Post a Comment

TQVM pada uols yang sudi tinggalkan komen/jejak di Blog CM ni. Salam Ukhwah...
“Life is a story, make yours a BEST SELLER”
L❥vs, CM (◕‿◕✿)