Sunday, December 24, 2017

Memang Nampak Muda dari Usia Sebenar! Semuanya Sebab VIVIX Shaklee?

Assalamualaikum.... Apakhabar semua hari ni? Ramai dah balik dari bercuti ke? Maklum la cuti-cuti sekolah ni, ramai yang ambil kesempatan bercuti dengan family. 

Hari ni CM nak kongsi dengan uols  SHAKLEE EFFECT pengguna VIVIX yang nampak muda dari usia. Memang  cemburu kalau tengok kulit flawless dan nampak muda je diorang ni.

petua awet muda
Fakta, memang semua orang nak kelihatan sentiasa muda. Betul tak? Memang BONUS untuk kita kalau wajah nampak muda dari usia sebenar. TAPI, kalau wajah nampak tua dari usia, kemana berjalan orang panggil ‘kakak’, sedikit sebanyak menjatuhkan rasa self confidence kita kan. Sigh... huhuhu. 

Memang banyak #shakleeeffects yang uols akan jumpa kalau google testimoni pengguna vivix. Dalam produk Shaklee, Vivix adalah top listed produk No 1. 

Jom tengok kandungan Vivix Rahsia Awet Muda ni. (Tapi sekarang bukan Rahsia lagi... Ramai dah tahu keberkesanan Vivix ni ;) betul tak?

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


VIVIX MENGANDUNGI RAMUAN SPECIALRESVERATROL + CECAIR PATI POLIFENOL YANG UNIK
.
❤️Polifenol - terdapat di dalam tumbuhan dalam amout yang sikit - ia menentukan warna tumbuhan
.
Fungsi Polifenol: memberi perlindungan kepada buah-buahan dari infeksi, kanser, jangkitan, radikal bebas & sinaran pancaran uv.
.
Sebab tu jika ada bahan yang tinggi polifenol,ia berfungsi memberi pelindungan yang sangat bagus dari pelbagai ancaman radikal bebas, jangkitan dan pancaran uv
.
Antara MANFAAT RESVERATROL yang terkandung dalam #vivix pulak:
.
1.Melambatkan ransangan penuaan yang sihat
2.Megurangkan risiko penyakit jantung
3.Mengurangkan komplikasi  pesakit diabetis
4.Menyokong kesihatan sendi & Mengurangkan gelaja atthritis
5.Mengurangkan insiden penyakit Alzheimer
6.Membantu dalam pengurangan berat badan
7.Meningkatkan sistem imun 
8.Meningkatkan kesihatan mata
9.Menyokong kesihatan keseluruhan

Okey, cuba uols teka? Berapa umur Wanita Cantik ni? Jeng, jeng jeng.... Umur sis ni dah 40 tahun uols. Tapi macam 20 tahun kan... Ni la Shaklee Effect beliau selama 13 tahun consume Shaklee. Mulanya beliau ambil Vitamin C, ESP & Vitamin E. Then ambil Vivix atas sebab ingin hamil. Sekarang dah ada anak perempuan berusia 10 tahun. 

shaklee effect vivix awet muda

Jom dapatkan Vivix Promosi Hujung Tahun. Harga memang terlajak murah.... 
.
Testimoni Vivix

CIKMAS
012.2218698
SID PANTAI DALAM

FB: Masdiana Hj Che Din
IG: @shaklee.by.cikmasland






0 comments:

Post a Comment

TQVM pada uols yang sudi tinggalkan komen/jejak di Blog CM ni. Salam Ukhwah...
“Life is a story, make yours a BEST SELLER”
L❥vs, CM (◕‿◕✿)